justonetime.blogg.se

messy head in the middle of the night.

Publicerad 2016-03-03 02:23:09 i Diary,

 
 
såhär lite extra känslosam mitt i natten. en extremt känsloladdad låt som ger mig så fruktansvärt många flashbacks. till nian, till väster, till the last moments of nian. balen. alltså det är sjukt hur en låt bara kan väcka tusentals minnen på en sekund. så jävla bra minnen. känns som bara jag skriver om minnen, men sorry, det är allt jag kan tänka på just nu. alla minnen som jag vill återuppleva igen. så härliga moments. låten är ju trots allt från 2012, hela fyra år sen släpptes den!! 
 
jag har snart gått mitt första år i gymnasiet. jag vet fan inte vad jag känner. jag saknar väster, definitivt. saknar stämningen, människorna, lektionerna. allt det där är kärlek på högsta nivå. känns som att jag är den enda som saknar väster. det kanske bara är jag, och jag är fan stolt över det. för nian måste ha varit den bästa årskursen i hela mitt liv. så mycket kärlek till 9a. så härlig klass som jag saknar något otroligt mycket mitt i natten. känns som om jag aldrig kommer att kunna släppa er, men om jag gör det, så fan är ni i mitt hjärta. ni har en sån jävla stor plats i mitt hjärta. östra är inte så farligt längre. det blir bättre med tiden. ♥ 
 
att göra något nytt har inte varit så enkelt. har det någonsin varit enkelt? att byta ifrån en skola som man har gått i sen 6-års, man har gått med personer som man har känt hela livet. hur fucking overkligt? ååh, fan vad jag vill ha en reunion med alla er. 
 
psst, det var två år sen du gick bort. två år sen jag fick höra ditt skratt sist. två år sen jag fick se dig. två år sen jag fick prata med dig. två år sen jag gick på din begravning som jag aldrig trodde skulle ske. inte de närmsta åren iallafall. men ändå, helt jävla plötsligt försvann du. minns exakt den dagen. jag satt påväg hem ifrån jobbet. gick in på fb och såg. trodde att det var ett skämt. ett jävligt dåligt skämt. när jag kom hem bröt jag ihop. bröt ihop som aldrig förr. försökte bygga upp mig själv, men alla tårar bara krossade mig. jag gick till skolan, försökte hålla ihop, men efter en timme brast det. mitt hjärta gjorde så jävla ont. jag skrek, grät, jag ville bara få ut allt. jag klarade inte av att vara stark längre. jag klarade verkligen inte det. det tog tid innan jag blev mig själv igen. det tog tid att bygga upp mig själv. än idag tänker jag på dig. kommer aldrig att sluta tänka på dig. jag vet att du har det bra och vakar över oss. du kommer alltid att vaka över oss. vi ses igen snart. jag lovar, C. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela