justonetime.blogg.se

hell is out.

Publicerad 2016-06-07 12:28:43 i Diary,

jag orkar inte. du pressar dig själv tills du inte orkar längre. tills du ger upp. jag orkar inte bry mig. alltså allt har gått åt skit. allt. precis allt. allt på denna skola. jag hoppas och ber att tvåan blir bättre. att allt kommer att gå bättre. just nu vill jag bara ta lov från allt skit och bajsa snett på alla lärare som jag ogillar så fruktansvärt mycket. men nej. min idiotiska läkare ska komma o förstöra allt för mig. gud, så sjukt passande. jag orkar inte längre. jag tänker inte lyssna på dig. så hemskt. kan inte dagarna bara gå snabbare så att jag kan få åka till gbg o bara flippa. men allt löser sig lisa. allt kommer att gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela