justonetime.blogg.se

01.32

Publicerad 2016-06-24 01:32:08 i Diary,

 
 
vem visste att det skulle gå så fel? att allt skulle bli så kaosigt. att det skulle bli drama. vi har kommit så nära varandra på så kort tid. på så jävla kort tid. du öppnade upp dig för mig och jag blev så jävla ledsen. att du skulle bli så sårad av min systers handlingar, av hans handlingar. du förtjänar inte det. du fick känslor, han blev kall så fort min syster kom in i bilden och du stötte bort honom. ag vet att min syster gör vissa fel, när det gäller er två. han blev så kall mot dig. han blev så jävla kall. att jag blir ledsen för dig bevisar att vi har kommit så jävla nära varandra på så kort tid.. jag har aldrig varit med om något som detta, inte när det involverar min egen syster. det är helt sjukt hur mycket detta gör ont i mig. jag fattar inte hur sjukt det är. det är ett sånt stort jävla drama som jag inte orkar med just nu. men nu finns det ingen återvändning. jag ville verkligen att det skulle funka. men självklart så går det inte i mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela