justonetime.blogg.se

anxiety.

Publicerad 2016-01-10 21:36:29 i Diary, Thoughts,

äcklig känsla. ångest. spy. jag vill inte börja skolan kan jag också klämma in här. allt känns bara så fel. jag känner mig kluven över att börja skolan igen. för det mestadels känner jag ångest över det. jag vill inte att mitt lov ska ta slut. jag vill verkligen inte det. jag har haft ett grymt lov. hängt med vänner, familj, ätit god mat, rest, jobbat, alltså åååh. jag har äntligen insett att jag älskar att resa. upptäcka nya länder, städer, äta god mat, se nya kulturer. det tog mig tre london-resor att inse att jag vill att resa ska vara en del av mitt liv. resa är det bästa. känslan att få komma bort från dystra sverige där man i princip bara jobbar, sover och äter är så jävla härlig. jag vill upptäcka värden, se nya vackra platser, äta så go mat. alltså ååh, är så himla trött på skolan o hur stora krav de har på ungdomar. jag vill ha sommar. jag vill ha lov. jag vill tjäna pengar så jag kan dra härifrån. ååh, låter som en jävligt bra plan. hoppa av skolan, jobba, sen dra. fatta hur fantastiskt. men den planen kommer aldrig att bli av. nu ska jag ta o sova, va bara tvungen att skriva av mig lite. allt jag känner just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela