justonetime.blogg.se

1 of 366

Publicerad 2016-01-01 19:39:48 i Diary,

första dagen av året. vad känner jag? ångest, depp. är det bra? vem vet? det kanske utvecklas till något mer. men äsch. ska inte vara så himla negativ av mig i början av året. 
 
vet inte om jag orkar skriva om detta år, vi får se hur jag känner om detta senare. anyways. nytt år nytt mig va? men typ. kan ju erkänna direkt att jag har några nyårslöften. 1. vara mer social, outgoing. 2. börja leva healthier. 3. sluta vara så himla negativ och aggressiv. 4. spread love, not hate. 5. do everything you would not do. 6. sluta ångra dig. typ så. kanske inte nyårlöften, men äsch, who is here to read that lixom? det ska bli skönt att starta året med en resa och jobb. få tänka på annat än skola. så sjuukt skönt. btw. jag blir sjutton iår. s.j.u.t.t.o.n. sjukt hur snabbt tiden går. man blir ju typ lite sne. aja, ska städa mitt rum sen ska man väl ta en dusch och slagga. vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela