justonetime.blogg.se

så jävla fucking bra.

Publicerad 2016-08-24 21:13:43 i Diary,

deprimerande. sommaren är officiellt över. alla kvällar är gone. blir inte så mycket att träffa de längre. jag är sjuukt ledsen över att sommaren tog slut så snabbt. men jag är sjuuukt glad över min sommar. och så jävla lycklig över att ha träffat så många människor, så underbara människor. alltså ni gjorde min sommar så jävla bra. så jävla fucking bra. ni, alltså ni, ni är fan bäst. alla skratt, alla basketmatcher, alla talks, alla promenader, allt! precis allt va så perfekt. hela denna sommar va så drömmig. är så glaad att jag frågadd syrran om hon ville gå på bio med mig. så jäkla glad, även om de va pinsamt vid första mötet, men ja, de funkade. kolla bara sommaren. alltså fyfan vad allt gick snabbt. 10 veckor gick för snabbt. alldeles för snabbt. men fyfan vad jag hade kul. fyfan vad jag mådde bäst. fyfan vilken galen sommar det har varit. så jäkla lycklig är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela