justonetime.blogg.se

♥♥♥

Publicerad 2016-08-05 01:39:48 i Diary,

skolan närmar sig med stormsteg. är jag redo för det? nej. det är jag inte. jag vill inte ha skola. jag vill vara ute tills solen går upp och bara prata, chilla, softa. det bästa som finns. ♥ och det är precis det jag har gjort denna sommar. minnen som alltid kommer att finnas. fina, underbara minnen. jag ångrar absolut inget denna sommar. jag ångrar inte göteborg. jag ångrar inte nätterna jag var ute till tre och jobbade dagen därpå. jag ångrar inte att jag tackade ja till jobbet. jag ångrar verkligen inte när jag valde att följa med och grilla med er. jag ångrar verkligen inte det. för jag fick chansen att träffa så jäkla underbara människor. men ännu en gång. varför skulle jag ångra något överhuvudtaget denna sommar? sommaren har gått alldeles för snabbt. jag har haft så jäkla kul så att det inte är sant. alla nätter jag varit ute med syrran och vännerna och spelat basket och bara pratat. det bästa som finns. de nätterna var de bästa. något jag redan saknar. något jag ser framemot nästa sommar. det är inte över. det är inte hejdå, det är bara början. 
 
jag fattar inte varför jag gråter när jag pratar om dessa kvällar. det kanske är för att min syster drar och jag vet att det är slutet på sommaren. att den snart är officiellt över. att jag inte kommer att få träffa dessa fantastiska människor på ett tag. att skolan kommer och gör mitt liv till helvete. och hela sommaren blir bara ett enda underbart minne. ett minne som alltid kommer att existera i mitt hjärta. det kanske inte är sorg trots allt. det kanske är glädjetårar. nej, inget kanske, det är glädjetårar för att jag är så jäkla tacksam för allt. 
 
alla ni som jag har lärt känna denna sommar. ni har varit så jäkla underbara och jag är så jäkla glad över att jag har fått träffa er.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela