justonetime.blogg.se

-

Publicerad 2016-08-12 02:26:55 i Diary,

dagarna närmar sig med stormsteg. min syster åker. åker bort länge. det kommer att kännas ensamt. all positiv energi som hon bär på kommer att försvinna. men jag vet att jag kommer att prata med henne varje dag. jag vet det. för hon är min bästa vän. min andra äldre halva. hahah. det känns som att hon kommer att vara borta i evigheter. och jag kommer att sakna henne så att det nästan gör ont. saknade kommer att göra ont, men jag kommer att lära mig att leva med den tills hon kommer tillbaka. hon är så älskad av så många personer. inklusive mig, trots att hon går mig på nerverna lite då och då. (: hon är inte min syster om hon inte gör det. 
 
skolan närmar sig också. känner jag mig redo? absolut inte. vill jag träffa min klass? sorry, men absolut inte. jag känner mig inte klar med sommaren. jag vill vara ute med vänner, sommarjobba, vara ute till solen går ut och bara vara. känna den härliga sommaratmosfären när man är med vänner. min sommar har varit underbar som sagt. och jag kan säga det hur många gånger som helst, trots alla motgångar denna sommar, men det har varit så jäkla underbar. kommer säkert recalla när jag börjar skolan igen och känner mig en smula emotionell mitt i natten. nej, nu fan ska jag lägga mig. lång dag imorn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela