justonetime.blogg.se

-

Publicerad 2015-11-15 19:39:58 i Diary,

okej, alltså denna vecka har varit ett jävla helvete för mig. idag ska jag berätta vad som hände idag. oj, konstig meningsuppbyggnad men det är nu man jävlar bara vill skriva av sig eftersom man är den mest känslosamma barnet i familj. ingen i min familj gillar att visa känslor, men oh, jag visar dem på högsta nivå. idag jobbade jag som vanligt. min familj, utan mig, åkte till mall of scandinavia. utan mig. jag har sagt att jag vill dit och så åker dem jävlarna utan mig. gissa om jag blev arg. gissa om jag blev rasande. gissa om jag blev så frustrerad så att jag grät och bara ville ta sönder en massa saker. men det handlar inte om att de åkte till solna utan mig, utan de handlar om att de svek mig. svek mig medan jag jobbade. svek mig när jag redan hade sagt att jag vill följa med. jag ser saker på olika sätt, och ett sätt jag ser detta som är som ett jävla stort, fet svek. av min egna familj. och självklart ska de vara så jävla fucking glada när jag kommer hem o ba hej lisa. man ba nej, prata inte med mig. säg inget jävla fucking ord till mig. där var droppen. där rusade alla känslor och all ilska jag hade inom mig. alltså man blir så jävla trött på denna familj. det värsta av allt, mamma ba men vi kan åka dit när du är ledig. man ba fuck you. aldrig. jag vill aldrig dit med er. jag vill aldrig dit med er. aldrig i hela mitt jävla liv. det var det värsta. att hon ens sa så. det har hänt flera jävla gånger. denna svek kommer aldrig att försvinna. alltså varför låter jag detta skada mig. det händer flera gånger. jag fattar inte. så jävla fucking löjligt. jag är så jävla kluven. man blir så jävla arg och irriterad. jag vet att det låter löjligt, men det är så jag fungerar. jag kan göra de minsta grejerna till de största. allt detta vill jag säga till hela min familj. men det kommer aldrig att gå. för att jag kommer bara att bryta ihop och gråta mig själv till döds. jag hatar allt det här. jag hatar alla mina känslor. jag hatar den jag är. så långt har det gått. jag kan säga med handen på hjärtat att jag vill skära mig själv nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela