justonetime.blogg.se

♥♥♥

Publicerad 2015-12-12 01:39:04 i Diary,

 
Tove Lo - Habits (Hippie Sabotage Remix)
 
åhh, denna ↑ låt associerar jag med goda tider. sommaren 2014. året 2014. så dåligt och hemskt år, men ändå så bra. allt, precis allt hände. sist jag lyssnade på denna låt gick jag i nian. nu går jag i gymnasiet. vafan hände med tiden? allt går så jävla snabbt. snart har jag gått min första termin i gymnasiet och det känns bara tomt. året är snart slut och så mycket har hänt och förändrats. jag längtar till nyåret. ni anar inte hur mycket jag längtar. hela detta år har bara varit för mycket. jag slutade nian, separerades ifrån mina vänner som jag har gått med sedan barnsben (saknaden är stor!), åkte till kina och hongkong i en månad, så jävla gött och jag började gymnasiet. ett så jävla stort steg. honestly vill jag tillbaka. vill tillbaka till grundskolan. jag älskade varenda jävla minut på det dära sämsta högstadiet. ni gav inte världens bästa utbildning, men ni gav mig livsgläjde på grund av alla människor. all kärlek jag känner för er, alltså det går ej att beskriva. saknar den tiden så jävla mycket. jag kan inte neka att jag vill tillbaka till er. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela