justonetime.blogg.se

00.40

Publicerad 2014-08-14 00:40:35 i Diary, Music,

Jake Miller - Me And You
 
Jag har varit så himla trött sen jag kom hem från lägret. I really mean it. Varit så himla trött, har alltid tagit en nap eller två under dagen denna vecka. Lite läskigt faktist. Sov typ nyss i tre timmar, gäspar fortfarande jävligt mycket. 
 
Sex dagar kvar tills skolan börjar. Lite läskigt är det. I mean jag börjar nian, NIAN. Sista året i grundskolan. Sista året med knasbollarna i skolan. Lite sorgligt är det väl ändå? Aja, det ska väl gå bra, förhoppningsvis. Nu ska jag fan gå och borsta tänderna och hoppa i säng. Ska testa sova tidigt och se om det gör mig piggare. ^_^ Nighty night! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela