justonetime.blogg.se

...

Publicerad 2015-11-02 18:35:30 i Diary,

jag mår inte bra. jag mår inte bra av att gå i den äckliga skolan. jag mår inte bra av att vara med dem människorna. jag mår inte bra överhuvudtaget. alltså det är så äckligt hur folk beter sig nuförtiden. så äckligt. så jädrans äckligt. man vill bara spy. varför? varför valde jag denna skola? denna luffarskola med idioter i. helt jävla otroligt. jag vill tro att allt kommer att bli bättre, men jag känner att det inte är värt att tro så. äckligt värre. allt positivt jag har att säga är att jag saknar min gamla skola så jäkla mycket idag så att det gör ont. och det där är inte ens positivt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Yu

15 år. Skriver ner mina tankar och ibland vad jag gör om dagarna helt enkelt.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela